jufjill.reismee.nl

bonbini Jetlag!

Hallo iedereen!!

Mijn tweede dag al op Curaçao en wat een prachtig eiland!

Na een vlucht van ruim 10 uur ben ik gisteren aangekomen op het zonnige Curaçao! Van 2 graden in Nederland naar 34 graden in Curaçao. Een warme binnenkomer kan ik het wel noemen. Vanaf het moment dat ik uitstapte nam de warmte het hier over en de rust.

Nouja rust de mensen hier nemen de tijd en doen rustig aan terwijl wij Nederlanders braaf in het rijtje stonden voor de douane! Hier was ik toch wel een beetje bang voor, omdat ze soms moeilijk doen over een stage. Na een lang wachten was ik dan ook aan de beurt, maar gelukkig viel het mee! Ik hoefde alleen maar te vertellen waar ik stage ging lopen en mocht doorlopen. Bij de andere meiden ging dit helaas niet zo makkelijk, maar uiteindelijk mochten zij ook doorlopen! Het avontuur kon beginnen!

We zouden opgehaald worden door een taxi, maar ook deze kwam drie kwartier later dan afgesproken, later op de avond kwamen we erachter dat dit nog best meeviel! Gelukkig was daar eindelijk de taxi en konden we naar het huisje! We zitten in een super leuk huisje en ons huis is fel blauw! Na snel de kamers te hebben verdeeld, moesten we wachten op de auto. Deze zou om 5 uur komen, maar om 6 was er nog steeds niemand. Na wat heen en weer gebeld te hebben zou de auto er binnen 5 minuten zijn. Eindelijk dachten we, want de honger begon toe te nemen. Maar helaas na 5 minuten was er weer geen auto! Om 7 uur kwam de goede man aan met een super leuke auto!

We zijn dan ook meteen naar het strand gereden en zijn ons lekker iets gaan eten met een heerlijke cocktail erbij! Het vakantiegevoel kon nu echt beginnen! Eenmaal thuis was het 9 uur, maar we waren doodmoe. Toch zijn we nog maar even wakker gebleven om te proberen in het ritme te komen. Helaas haha vanmorgen om 4 uur werd ik wakker en nu zit ik op de bank dit verhaal te typen. Gelukkig was ik niet de enige die al wakker was, maar hadden de andere meiden hier ook last van. De jetlag had toegeslagen!

Vandaag weer een nieuwe leuke dag waar we meer van het eiland gaan ontdekken en lekker mee gaan feesten met de bevolking want het is namelijk Koningsdag!

Tot snel lieve familie en vrienden!

Dikke kus Jill

Reacties

Reacties

Petra

zo jaloers....wij zitren hier met 3-4 graden en regen met natte sneeuw.Geniet meid. Love yoy xxx man

Petra

typefoutjes....hihih geen brilletje op

anja

Geniet Jill en maak veel plezier.
Stuur een beetje warmte deze kant op 't is ijskoud hier

Nicole.R

Gooi je horloge maar weg :) and go with the flow
Veel plezier

Saskia

Heel veel succes en geniet er van! Kom niet te bruin terug. Hier lijkt het wel winter

Nicol

Jill heel veel plezier en zal zeker vaker kijken en je verhaal lezen geniet er maar van ????????

Jessy

Wij wensen je heel veel plezier, geniet van het lekkere warme weer.
gr Fred Jessy Tooske Twan

Sven

Hiiii Jill,

Via deze weg nogmaals heel veel plezier en wijsheid gewent tijdens je stage .. Geniet van elke minuut!!

Tante Enny

Fijn dat het goed met je gaat.Veel plezier en succes gewenst met je schoolklas.
Dikke knuffel :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!