jufjill.reismee.nl

Het aftellen is nu echt begonnen!

Hallo iedereen,

Mijn eerste berichtje en dat nog in Nederland! Want over vier dagen vertrek ik al voor 3 maanden naar Curaçao! Nog maar vier dagen gewoon! Na een jaar van voorbereiding en wachten op groen licht is het dan eindelijk tijd om te gaan. Een unieke kans waar ik zeker heel veel van ga leren.

Ondanks dat ik er onwijs veel zin in heb, merk ik wel dat de zenuwen nu toe nemen. Heb ik wel alles goed geregeld? Ben ik echt niks vergeten? Moet ik die broek nu wel of niet meenemen? Al deze dingen houden me overdag, maar vooral juist in de nacht flink bezig. Met slapeloze nachten als gevolg.

Maar gelukkig is de dag van vertrek er bijna en dan zie ik vanzelf wel of alles goed geregeld is en of ik niks vergeten ben. Nu eerst nog maar even vier dagen genieten van mijn familie en vrienden, want die ga ik toch wel heel erg missen!

Liefs Jill

xxx

Reacties

Reacties

Sereen

Spannend Jillie !! :)

René van den Bosch

Ik wens jou een fijne reis, ook namens deleekngen van groep 8.

René van den Bosch

Dat moet natuurlijk -de leerlingen- zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!