jufjill.reismee.nl

De aanval van de muggen!

Bon bini Holland!

Weer een week verder en er is weer veel gebeurd! Zoals mijn titel al doet vermoeden ben ik een goeie prooi voor de muggen geworden. Had ik de eerste weken nog nergens last van, word ik nu bijna dagelijks meerdere malen per dag gestoken. Ik dacht eerst dat ik nog geluk had toen ik maar één muggenbult had, maar inmiddels is er op mijn lichaam een verzameling van muggenbulten gekomen. Mijn benen zijn zeer geliefd bij de muggen en worden dan ook dagelijks belaagd met kusjes van de muggen. Natuurlijk heel lief van die beesten, maar ik had liever dat ze me met rust lieten! tegenwoordig loop ik dus met zeer charmante benen en armen en nog veel meer en heb ik de hele dag jeuk aan die vervelende bulten. Nu mag je ook nog niet krabben wat de jeuk natuurlijk niet minder maakt. Maar goed hopelijk zijn binnenkort de plaatsjes op en gaan ze een nieuw slachtoffer uitzoeken! En mag ik de laatste weken weer rondlopen met een lichaam zonder muggenbulten!

Afgelopen week zijn we ook begonnen aan zumba! Hier had ik me zo erg op verheugd en wat bleek het leuk te zijn! Het is hier super intensief en super mega leuk! Ik heb er nauwelijks woorden voor haha. In Nederland vond ik zumba al helemaal super, maar hier is het zo anders! Gelukkig vonden de andere meiden dit ook super dus nu hebben we iedere dinsdag een uur zumba les! Ik wilde eigenlijk twee keer in de week gaan, maar we gaan misschien ook nog op salsales en aangezien ik niet de sportiefste ben, vind ik het wel prima zo :P

Op stage gaat ook nog steeds alles goed. Al voel ik me wel af en toe desecretaresse van mijn mentor. Zo ben ik alles aan het nakijken, beoordelen en aan het invoeren. Ben ik op dit moment bezig om alle gesprekken in het systeem in te voeren en ben ik weer bezig met nieuwe toetsen na te kijken. Ik vind dit allemaal super leuk en leerzaam, maar ik vind het jammer dat ik zo weinig les kan geven. Mijn dagen vliegen hier om, omdat ik meer dan genoeg te doen heb, maar toch het echte juf zijn mis ik echt heel erg! Voor de leerlingen ben ik gelukkig wel een echte juf en komen ze ook naar mij toe als ze vragen hebben. Super fijn vind ik dat! Daarnaast ben ik ook afgelopen week op bezoek geweest bij een leerling uit mijn klas. Hij ligt in het ziekenhuis en vandaag hebben we te horen gekregen dat hij daar nog 2 weken moet blijven. Wat was die jongen blij toen hij mij en mijn mentor zag! Echt een heel leuk moment!

Voor de rest is mijn slaapprobleem opgelost en slaap ik als een roosje! Nadat ik mijn mentor verteld had dat ik zo slecht sliep, kwam ze de volgende dag met een matras naar school die ik zolang van haar mag lenen. Die matras lag zo lekker, dat ik het 's middags gewoon in slaap gevallen ben. Ik had mijn slaap hard nodig! Tegenwoordig slaap ik dus ook weer super en kan ik er weer helemaal tegenaan!

Zoals gebruikelijk hebben we in het weekend weer gezellig nieuwe strandjes bezocht en zijn we nog naar een feestje geweest, maar we hebben vooral geshopt! Het was even zoeken naar leuke winkels, maar uiteindelijk hebben we ze gevonden en gingen helemaal los :P nouja los haha we waren blij dat we even konden winkelen! Ook ben ik nog samen met Annemarie gaan uiteten bij een Italiaan aan het water. Wat een geweldig uitzicht en wat een heerlijke pizza's! Het was echt een gezellig avond!

Komende week staan er weer leuke dingen op de planning en ik ben nu al benieuwd wat we nog meer gaan doen! Curaçao is echt super mooi en ik geniet nog steeds iedere dag, maar ik begin jullie wel te missen!

Nou tot snel dan maar,

Liefs Jill

xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

De Dushi's

Hallo juf Jill,

We hebben een bericht gestuurd via Skype. Wil je alsjeblieft reageren?

groetjes groep 8

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!